výchovný poradce 2. st.

Jméno Kabinet Telefon E-mail
Mgr. Radmila Bayerová 23 +420 556 209 244 radmila.bayerova

středa 14:30– 15:30 (individuální termín lze domluvit telefonicky)

  • Kariérové poradenství
  • Výchovné problémy – 2. stupeň
  • Individuální výchovný program – 2. Stupeň
  • Vede aktiv TU
  • Spolupráce s TU, učiteli
  • Spolupráce se SŠ
  • Konzultace se žáky, kteří sami vyhledají pomoc (osobní problémy, vztahové problémy s vrstevníky ve třídě), možnost následné péče
  • Spolupráce s OSPOD, středisky výchovné péče, Policii ČR, MěÚ, ÚP ČR, pedagogicko-psychologickou poradnou, speciálně pedagogickým centrem, dětskými lékaři

výchovný poradce 1. st.

Jméno Kabinet Telefon E-mail
Mgr. Simona Segeťová 4 +420 556 209 238 simona.segetova

pondělí 13:00 – 14:00 (individuální termín lze domluvit telefonicky)

  • Výchovné problémy – 1. stupeň
  • Individuální výchovný program – 1. stupeň
  • Práce s nadanými žáky
  • Spolupráce s třídními učiteli, učiteli
  • Konzultace se žáky, kteří sami vyhledají pomoc (osobní problémy, vztahové problémy s vrstevníky ve třídě), možnost následné péče
  • Spolupráce s OSPOD, středisky výchovné péče, Policii ČR, MěÚ, ÚP ČR, pedagogicko-psychologickou poradnou, speciálně pedagogickým centrem, dětskými lékaři

metodik prevence

Jméno Kabinet Telefon E-mail
Mgr. Alena Bolomová 14 +420 556 209 233 alena.bolomova

pondělí 7:00 – 8:00 (individuální termín lze domluvit telefonicky)

  • Neomluvená absence, záškoláctví
  • Prevence sociálně patologických jevů (kouření, alkohol, drogy)
  • Šikana, kyberšikana
  • Sebepoškozování
  • Spolupráce s třídními učiteli, učiteli
  • Konzultace se žáky, kteří sami vyhledají pomoc (osobní problémy, vztahové problémy s vrstevníky ve třídě), možnost následné péče
  • Spolupráce s OSPOD, středisky výchovné péče, Policii ČR, MěÚ, Krizové centrum, dětský lékař, Hasiči, Fokus

školní speciální pedagog

Jméno Kabinet Telefon E-mail
Mgr. Ivana Mutinová 37 +420 556 209 241 ivana.mutinova

čtvrtek 13:00 - 14:00 (individuální termín lze domluvit telefonicky)

  • Specifické poruchy učení
  • Vývojové poruchy chování
  • Individuální vzdělávací plán
  • Reedukace specifických poruch učení
  • Metodické vedení asistentů pedagoga
  • Vyhledávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich zařazení do speciálně pedagogické péče
  • Preventivní intervenční programy v oblasti školního neúspěchu/výchovných problémů s uplatněním speciálně pedagogických/etopedických přístupů
  • Spolupráce s třídními učiteli, učiteli, pedagogicko-psychologickou poradnou, speciálně pedagogickým centrem